گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش

 

آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویت‌های چیکاب بوده و ما میکوشیم در این راستا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با این وجود ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش(گارانتی) در نظر گرفته شده است. همه محصولات باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند. تمامی کنتورها، اتصالات و کالا های وابسته به آن دارای گارانتی اصالت و سلامت هستند و همچنین بازه زمانی هفت روزه به عنوان مهلت تست فیزیکی برای اجناس در نظر گرفته شده است که در این بازه می توانید جهت تعویض کالا از طریق ذکر و ارسال نام و نام خانوادگی خود و مشکل و ایراد کالا و شماره تماس خود از طریق واتساپ یاایمیل پشتیبانی اقدام نمائید. در خواست شما به محض رویت توسط کارشناسان پشتیبانی مورد پیگیری قرار می گیرد و باشما در کوتاه‌ترین زمان تماس بر قرارخواهد شد.

به بالای صفحه بردن